1995, Het jaar van de ideeën Het jaar van de ideeën Een goed idee is het doorvoeren waard. Heeft u een voorstel of een uniek idee, schrijf dan naar Stichting Marketing Communicatie in Amsterdam. Stichting Marketing Communicatie U kent dat gevoel wel, u ziet iets gebeuren en u denkt vervolgens: "dat kan stukken beter of zelfs volslagen anders." De uitdaging is dan uw gevoel te concretiseren en bij voorkeur aan de praktijk te toetsen. Vaak is dat geen simplele opgave, en vele vernieuwende impulsen krijgen in deze bedrijfstak niet de aandacht welke zij verdienen. De Stichting Marketing Communicatie realiseert zich dat dergelijke vernieuwende impulsen gestimuleerd moeten wor den. Dat is dan ook de reden dat zij m.i.v. dit nieuwe jaar in Nederland, de Industry Award, "Het Idee Van het Jaar", in het leven heeft geroepen. Met een daaraan verbonden jaar lijks uit te reiken trofee en prijs als stimulans, is het de bedoeling personen werkzaam in de bedrijfstak een platform voor hun ideeën te bieden. Om voor competitie in aanmerking te komen moeten derge lijke "Ideeën" wel uitgewerkt zijn en tot een verhoging van het bioscoopbezoek hebben geleid of kunnen leiden danwei tot een aantoonbare verbetering van de bedrijfsvoering van de bedrijfstak als geheel. Ingezonden ideeën zullen worden beoordeeld op basis van criteria als innovatie, commerciële haalbaarheid, praktische toepasbaarheid en de mate waarin het idee is uitgewerkt. Bent u van mening dat u een duidelijk, overtuigend en innoverend idee heeft, en u bent tevens werkzaam in de bedrijfstak, zet dat dan op maximaal 4 pagina's A4 en stuur dit op naar: Stichting Marketing Communicatie Het Idee Van Het Jaar Postbus 75048 1070 AA AMSTERDAM De inzendingen worden door de voltallige stichting geëvalu eerd en hieruit wordt jaarlijks een winnaar geselecteerd. De sluitingsdatum van de inzending is eind 1995. Onze nieuwjaarswens luidt dan ook: laat het jaar 1995 in het teken staan van uw "Idee Van Het Jaar"! Wij wensen u veel succes! NFC Datagids Via het bureau van de NFC hebben alle leden in middels de NFC Datagids -de nieuwe uitgebreide naam- en adreslijst van de NFC- toegezonden gekregen. Indien leden meerdere exemplaren van deze gids wensen te ontvangen dan kunnen zij zich wenden tot het NFC bureau. Voor hen zijn extra exempla ren tegen een geringe vergoeding beschikbaar. Niet-leden die over de gids wensen te beschikken kunnen een introductie abonnement op de gids nemen voor f 75,- (normale prijs f 105,-). De Datagids is te bestellen bij de Brinkman Data Croep, tel. 080-784646. Stichting Marketing Communicatie Het Idee Van Het Jaar Postbus 75048 1070 AA AMSTERDAM

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1995 | | pagina 8