et presenteren van samenwerkingsmogelijk heden met het film- en bios coopbedrijf voor bedrijven, dat was min of meer de doelstelling van de speciale dag die op vrijdag 13 november jongstleden in Pathé Schouwburgplein werd georganiseerd. Stichting Nationale Bioscoopbon, Cine-View Advertising, RMB Nederland en NFC Marketing sloegen de handen ineen om de (grote) adverteerders en reclame- en mediabureaus van Nederland te laten zien dat je met film en bio scoop veel kunt doen. Luisteren naar jouw klanten en de klan ten naar jou De man die in opdracht van de organisatoren het creatieve proces van de Zwarte Dag onder zijn hoede had, Frans Willem Pompe (rechts) samen met zijn collega Wim Leene van het reclamebureau ReklamePartners Ingrid Schipper van Citroen Nederland (op de foto) vertelde de aanwezigen samen met haar collega Ingo Heijnen waar om Citroen Nederland vanaf 1999 de Citroen Film Top 10 gaat sponsoren. foto's: Joost Maaskant fr Daniel de Leeuw van de Postbank zette uiteen waarom de Postbank bij de keuze van een nieuw welkomstgeschenk voor nieuwe Easy Blue rekeninghouders haar oog had laten vallen op bioscoopkaartjes. Ingo Heijnen van Citroen Nederland Alsof ze zo van het witte doek waren afgestapt, trakteerde een tweetal Martini dames de geno digden op een glas Bianco of Rosso. Laat het u smaken! vrijdag de 13e, een zwar te dag voor marketeers W V «BS ••«mm

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1998 | | pagina 27