IETSJE MEER ZIJN? Cadeau? Bedankt? Geslaagd? nale BE Ietsje meer inzet Wij kunnen zoveel pos-materiaal maken als we willen, wij kunnen bij wijze van spreken zoveel com municeren in de media als wij willen, maar uiteindelijk is het de inzet van het personeel in de bioscopen die het succes van de Nationale Bioscoopbon bepaalt. De ervaring die wij de laatste jaren hebben opgedaan leert ons dat bioscopen, die de bon op de juiste waarde inschatten en zich er voor inzetten, er ook de vruch ten van plukken. Kortom "ietsje meer" inzet resulteert in meer bezoekers in iedere bioscoop. Nederland en Cine-View Advertising hebben georga niseerd, is voor ons zeer suc cesvol geweest. Wij worden benaderd door ietsje meer bedrijven, die een joint promotion met de bios coopbon willen doen, of die de bon als relatiegeschenk willen gebruiken. "Ietsje meer" bete kende dat in de eerste twee maanden van 1999 28% gereali seerd werd van de hele business- to-business omzet van 1998. Uit deze markt Inale saan wij nog "ietsje meer" halen... Natioi WOSCOOP Natio iflOSCOOP verkocht dan in de voorgaande jaren. Maar liefst 15% minder. Nog een reden om er "ietsje meer" aan te doen... Wat ons betreft mag het dus best allemaal ietsje meer zijn. Het potentieel van de bioscoop bon is groter dan de meesten denken. Honderdduizenden potentiële extra bezoekers per jaar liggen nog in het verschiet. Als wij samen met alle branche genoten er "ietsje meer" aan doen, dan maken wij er samen een echte blockbuster van! En u weet het: een goed (bioscoop)milieu begint bij uzelf! Ietsje meer media De mensen die naar de bioscoop komen bereiken wij goed. Nu nog de mensen die weinig of zelfs nooit naar de bioscoop gaan. Ook deze mensen moeten, als ze aan een cadeau denken, aan de Nationale Bioscoopbon denken. Dit jaar zullen wij "iets je meer" media gebruiken om deze groep "ietsje meer" te berei ken. Inmiddels zijn wij regelma tig aanwezig op de radio, o.a. bij Avro, Tros, Radio 538 en Sky Radio. Ook op televisie zijn wij te zien bij o.a. RTL 4, Fox en TMF. Wij streven er naar om onze aanwe zigheid in de verschillende media dit jaar nog "ietsje meer" uit te brei den... Ietsje meer steun van de filmver huurders nale Ietsje meer business- to-business De presentatie, die wij op 13 november 1998 in samenwer king met NFC Marketing, RMB Onlangs hebben het dagelijks bestuur van de Vereniging van Filmverhuurders en het bestuur en management van de Stichting Nationale Bioscoopbon een zeer construc tieve bijeenkomst gehad. De steun van filmverhuurders kan op verschillende vlakken van grote betekenis zijn voor de bios coopbon. Wat dacht u van mee liften op de communicatie-trein van hun films en meer special editions? "Ietsje meer" steun van de filmverhuurders, want wij hebben nog een paar leuke ideeën... Ietsje minder... Ach, ietsje meer, dat is toch niet nodig, het gaat toch goed' zult u wellicht zeggen. Natuurlijk het gaat niet slecht, maar het jaar is zeker in de bioscoop niet goed begonnen. Voor het eerst hebben wij de eerste twee maanden minder bonnen aan bioscopen Natio ÏÏOSCOOP BELANGRIJK NIEUWS VOOR BIOSCOOP EXPLOITANTEN!!! De bioscoopbonnen van 2,50, die niet zijn uitgege ven tijdens de Nationale Bioscoopdagen, dienen in de originele wikkel (25 stuks) naar de Stichting Nationale Bioscoopbon te worden gere tourneerd. Deze bonnen zullen gecrediteerd worden. Losse bonnen of bonnen die niet in de originele wikkel zitten, kunt u bewaren voor een volgende gelegenheid. koop en in te wisselen bij alle Nederlandse bioscopen. 7 Dagen per week, 365 dagen per jaar. sselen bij alle Nederlandse bioscopen. 7 Dagen per week. 365 dagen per jaar. Te koop en in te wisselen bij alle Nederlandse bioscopen. 7 Dagen per week. 365 dagen per jaar. 2 5

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1999 | | pagina 65