z o BN'ERS OP BEZOEK BIJ BIO u a h Q J Verkiezing Beste Bioscoopfilms 1998 startte bij Bio UJ Q CD I Op initiatief van NFC Marketing vond op woensdag 3 maart in samenwerking met SBS6 bij Bio-Kinderrevalidatie in Arnhem de bekendmaking plaats van de genomineerde films van de Verkiezing Beste Bioscoopfilms 1998. UI Gedurende de hele maand maart kon het publiek de BelBios bel len om de voorkeur uit te spre ken voor één van de drie geno mineerde films in de diverse categorieën (humor, spanning, ontroering en de allerbeste bioscoopfilm van het jaar). Met deze publieksactie werd de Beste Bioscoopfilm van 1998 gekozen. Voor de tweede keer werd de extra opbrengst van deze verkie zing, na aftrek van de kosten, beschikbaar gesteld aan Bio- Kinderrevalidatie. De opnamen V.l.n.r. Jeroen van de Boom, Willem van Tuyll, Jeltje van Nieuwenhoven en Albert Verlinde. voor het SBS6 programma Showtime, waarin de nominaties bekend werden gemaakt, von den op 3 maart plaats bij Bio met medewer king van een aantal studen ten uit het Bio Call Center - Bio Commu nications. Albert Verlinde en presentator Jeroen van de Boom streken met een camera ploeg neer in de net vernieuwde entreehal van Bio, waar een set was opgebouwd voor de opna men. Om de beurt werden de nominaties bekend gemaakt met als echte start van de actie het eerste telefoontje naar de BelBios door Tweede Kamervoorzitter Jeltje van Nieuwenhoven. Mevrouw Van Nieuwenhoven, naast kamervoorzitter ook bestuurslid van de Stichting Bio- Kinderrevalidatie, kon zich gelukkig vrijmaken van haar drukke werkzaamheden, ondanks dat het ook de verkie- zingsdag voor de Provinciale Staten was. Zo maakte de ene verkiezing de start van de andere verkiezing mogelijk. Bio is bijzonder vereerd om voor de tweede keer door BelBios en NFC Marketing te zijn verrast met de extra opbrengst van deze Jeroen opent samen met Mermin Kause de enveloppe voor de categorie Ontroering. actie. Het geeft opnieuw de grote betrokkenheid aan van het bios coopbedrijf bij de activiteiten van Bio. Onze speciale dank gaat uit naar de medewerkers van Marketing Bureau Norveil Jefferson, die de productie van deze dag op buitengewoon pro fessionele wijze verzorgden. Namens Bio-Kinderrevalidatie F. de Haas

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1999 | | pagina 73