Adverteerders I 1 1 t I 1 -I I 1 I I I I 1 s 1 o 1 'S b s: ïS -SI x s: .<S s: s: s s: .3 S te s: s: O Cd LU LU s -iS s <a is 0. s <u 5S 53 s; S C Distributeurs komen nog meer dan nu in de uitgeversrol en bioscoopexploitanten zullen hun waarde in de keten als de etalage van filmtitels moeten verstevi gen. De overheid is hierin, net als het particuliere initiatief, een belangrijke speler, vanuit een economisch en cultureel perspec tief. Breed gedragen monitoron- derzoek en statistiek leiden hier bij tot overzicht en het inzicht dat nodig is om te bepalen wat we met z'n allen gaan doen. Het lijkt mij een uitdaging om daar een ondersteunende rol te spe len, juist in het belang van het film- en bioscoopbedrijf." Tot slot? "Wist je dat 98% van alle onder zoekers een pesthekel heeft aan details, aldus onderzoeksbureau FoSuMart", en hij wijst op de strip van Fokke en Sukke die met een magneet op zijn plan bord is bevestigd. "Tot slot is in formatie essentieel voor de be sluitvorming. Je wilt weten op welke bron je je baseert en pro beert zo'n volledig mogelijk beeld van een situatie te verkrijgen, ook als het besluit het vooruit zicht biedt van een open einde." Action Freight pagina 5 Arcaplex Group pagina 37 Cine-View Advertising pagina 29 CTS pagina 8 Duware pagina 16 Huizenga Group pagina 47 Jogchem's Theaters pagina 26 Minera Bioscopen pagina 27 Movietech pagina 6 NFC pagina 18 Paradiso Entertainment Nederlanc cover Pathé pagina 12 Renovo Film pagina 40 Selectronic pagina 27 Stichting Bio-Kinderrevalidatie pagina 42 Stichting Nationale Bioscoopbon achterzijde Titra pagina 22 UIP (Netherlands) pagina 24 en 25 Upstream Pictures pagina 37 Warner Bros. (Holland) BV pagina 2 Weuring Kuppens Communicatie pagina 34 Wolff Cinema Groep pagina 22 «5 .5 <U V} V} 5^ VS -^ "VS V} v^ s: -2s •s - -55 N tv.. v^ 5 5^ i-o -55 i V^5 Vi s3 V 3 4

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2001 | | pagina 29