Wie wil er naar Cannes? Opnieuw Alben Heijn fümweken festivals NFC Marketing In mei zal het Holland Film House voor de vijfde keer neer strijken op de Croisette van Cannes tijdens het internationale filmfestival van 12 tot en met 23 mei 2004. Een wereld vol film, glamour en glitter en jij kan er bij zijn! Procter Gamble en Albert Heijn zijn dit jaar opnieuw de actiepartners van het film- en bioscoopbedrijf in de lande lijke 2 voor 1 actie. Van maan dag 14 juni tot en met zon dag 11 juli krijgen de bezoe kers die een AH-actievoucher inleveren bij bioscoop of film theater, twee entreebewijzen voor de prijs van een. Het Holland Film House nodigt dit jaar vier mensen uit die de handen gedurende twee weken uit de mou wen willen steken, ondanks de moge lijk zomerse temperaturen! Uiteraard is het vervoer van en naar Cannes, het verblijf en een kleine dagelijkse ver goeding inbegrepen. Je werkt in wisseldiensten tijdens de openingsuren van het Holland Film House (09.00 - 20.00 uur), je bent zeer collegiaal en bent een op en top gastvrouw/gastheer. Ook spreek je een aardig woordje Engels en bij voorkeur Frans en heb je enige horeca-ervaring. Daarnaast ben je in het bezit van je rijbewijs en heb je voldoende rijervaring om te kunnen manoeuvreren tussen de Franse auto mobilisten. Buiten je werkuren kun je natuurlijk volop genieten van de sfeer die het festival met zich meebrengt en van het bruisende uitgaansleven in deze Zuid-Franse kustplaats. Wat moet je doen? Stuur voor 15 maart een e-mail met daarin alle relevante persoonsgege vens (naam, adres, telefoonnummer, leeftijd, ervaring, een recente foto, etcetera) naar info@opentoppublicity of schrijf naar Op Top Publicity, Jan Luijkenstraat 2,1071 CM Amsterdam onder vermelding van: 'Ik wil naar Cannes'. Schrijf bovendien in niet meer dan vijf regels waarom je graag naar het filmfestival in Cannes wilt. Nadat de inzendingen zijn beoordeeld krijg je vervolgens bericht indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd Foto Lex de Meester 1 2 HOLLAND FILM NIEUWS De vouchers van de AH Filmweken worden uitgereikt aan alle klanten van Albert Heijn die minimaal 25,- aan boodschappen besteden. De vouchers worden dit jaar uitgereikt gedurende een periode van drie weken, in plaats van de twee weken die in 2003 werden gehanteerd. De uitgifte start, net als de actie, op maandag 14 juni aanstaande. De filialen van Albert Heijn zullen ook dit jaar in het teken staan van de actie. Albert Heijn en Pr— gaan de actie weer uitgebreid ondersteunen. Zo staat er onder andere een grote televisiecampagne gepland in de eer ste twee weken van de actie. Daarnaast zal er dit jaar ook weer een handig filmmagazine worden gemaakt dat onder andere meegaat als insert in de Allerhande, het veelgele zen magazine van Albert Heijn dat in een oplage van ruim twee miljoen exemplaren wordt verspreid. i_

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2004 | | pagina 14