Beleid M. Peereboom. Na afronding van een eerste rapportage werd begin 1996 echter overgegaan tot aanpassing van de onderzoeksopdracht i.v.m. het uitstellen van een loyaliteitsprogramma door de Stichting Marketing Communicatie. Na kennis te hebben genomen van de scriptie van drs M. Sloot "Kansen En Bedreigingen Voor Europese Films", afgestudeerd aan de Universiteit Utrecht, Film- en Televisiewetenschap, werd door het bestuur in overleg met de auteur besloten om het onderzoek, gezien de kwaliteit, op te nemen in de reeks van publicaties van de stichting. Die Hard with. a vengeance Aan het einde van 1995 werden door de stichting nieuwe beleidslijnen neergelegd in haar notitie "Stichting voor Onderzoek: 1996 en verder". Deze notitie kwam tot stand na een interne gedachtenwisseling over de rol die de stichting in de toekomst zou moeten gaan spelen. Door het bestuur werd de wens geuit om meer samen te werken met o.a. de Stichting Marketing Communicatie en de Stichting Nationale Bioscoopbon.

Historie Film- en Bioscoopbranche

Jaarverslagen | 1995 | | pagina 34