Beleid
M. Peereboom. Na afronding van een eerste rapportage werd begin 1996 echter
overgegaan tot aanpassing van de onderzoeksopdracht i.v.m. het uitstellen van
een loyaliteitsprogramma door de Stichting Marketing Communicatie.
Na kennis te hebben genomen van de scriptie van drs M. Sloot "Kansen En
Bedreigingen Voor Europese Films", afgestudeerd aan de Universiteit Utrecht,
Film- en Televisiewetenschap, werd door het bestuur in overleg met de auteur
besloten om het onderzoek, gezien de kwaliteit, op te nemen in de reeks van
publicaties van de stichting.
Die Hard
with. a
vengeance
Aan het einde van 1995 werden door de stichting nieuwe beleidslijnen
neergelegd in haar notitie "Stichting voor Onderzoek: 1996 en verder".
Deze notitie kwam tot stand na een interne gedachtenwisseling over de rol die
de stichting in de toekomst zou moeten gaan spelen. Door het bestuur werd
de wens geuit om meer samen te werken met o.a. de Stichting Marketing
Communicatie en de Stichting Nationale Bioscoopbon.