IDEE *HET FILMSPORT SPEKTAKEL 1995* door Jac. Goderie *REMINDER* -xê- AUDIOLAB: FABRIKANT VAN KWALITEITS LUIDSPREKERS Nou, wat zei ik vorige keer: "Als ik zo doorga krijg ik in aflevering 5 van Holland Film Nieuws nog maar een kwart pagi na". En ja hoor, kijk zelf maar! Voor het volgende nummer doe ik het echt anders. Niet wachten tot de dead-line er is, maar gewoon een stuk van 4 A-viertjes inleveren. Blijft er altijd één pagina over en zit de redactie met het probleem van 4 kantjes één behoorlijke pagina te maken; lachen! Ben ik nou zo publiciteitsgeil? Natuurlijk, ik zal de laatste zijn dat te ontkennen maar het gaat ook over communiceren. Als je je ideeën mag spuien, als je je ei kwijt kunt, of het nou goed "valt" of niet, da's toch een pri vilege! Zo wil ik het graag eens hebben over de BELBIOS. U weet waarschijnlijk dat ik bij dat project betrokken ben. Ik ben verantwoordelijk voor de redactie en spreek de teksten in. Niks negatief of positief over de film oreren, maar gewoon informatie geven over de belangrijk ste spelers, de regisseur en oh ja, het verhaal tje. Informeren over wat, wanneer (en vooral waarom...) draait is communicatief van de eerste orde. Laten we wel wezen, uw kassa is op de BELBIOS-manier 24 uur per dag bereikbaar, wat een genot, wat een service, en vooral wat een marketing-tool. Hoe is dat nu verder te ontwikkelen? De prima marketing campagne die van start is gegaan bij de AH-aktie en de nationale Bioscoopdag is als een bom ingeslagen. Natuurlijk hebben we nu een dipje ondanks dat er kanjers van films in première zijn gegaan, maar het weer nodigt eerder uit tot een dagje Wassenaarse slag of Zandvoorts naaktstrand, dan een "bioscoopje pikken". Echter niet getreurd., als het mooie weer lang genoeg aanhoudt hebben "ze" er op den duur genoeg van en komen "ze' vanzelf weer de bioscoop binnen (u ziet ik blijf een onge neeslijke optimist). Wat kunnen wij in de bioscopen nu doen om de BELBIOS bekender te maken onder het publiek? Natuurlijk informeren we allemaal al via de kassa-antwoordapparaten over het BELBIOS-nummer 06-9363. Maar, kunnen we naast de landelijke campagne geen akties bedenken in de trend van "bij elke zoveelste reservering, één reservering gratis"? Ik ben ervan overtuigd dat er een "mère a boire" aan ideeën leeft onder ons. Misschien kunnen we een prijsvraag bedenken voor het beste idee? Diegene die het beste idee heeft, wordt voor het FILMSPORTSPEKTAKEL 1995 uitge nodigd (dus geen inschrijfgeld). Ik weet ook wel dat de prijs niet zo heel bijzonder is, maar het gaat om juist... het idee. Per slot worden we allemaal beter van gezamenlijke acties. Zeker acties die zo communicatief zijn als de BELBIOS. Gelieve het inschrijfgeld (dit is uw deelnamebe wijs) a Fl. 35,- per persoon over te maken op rekeningnummer 64.19.228 MGM Cinemas, Crédit Lyonais Rotterdam o.v.v. Het Filmsport- spektakel 1995 (postgironummer Crédit Lyonais: 4809769). N.B.: Indien u voor meerdere personen betaalt, verzoeken wij u bij de betaling de namen van deze personen apart te vermelden. Naam: Adres: Postcode: Woonplaats: Werkzaam bij: I.v.m. de groepsindeling: Het maakt niet uit bij wie ik ingedeeld wordt. Q Ik wil graag bij de volgende personen inge deeld worden: Vul de bon in en stuur deze voor 10 augustus op naar: MGM Cinemas Postbus 75948, 1070 AX Amsterdam o.v.v. Filmsportspektakel 1995 de ideale partner voor BIOSCOOP GELUIDSYSTEMEN Wie AUDIOLAB noemt zegt: ZELFSTANDIG ONTWERPER ÉN FABRIKANT sedert 18 jaar van HIFI LUIDSPREKERS en HIFI BIOSCOOPSYSTEMEN Voordelen van AUDIOLAB als ONTWERPER: Klantgerichte ontwerpen "Budget systemen" indien gewenst Voordelen van AUDIOLAB als FABRIKANT: Keuze vrijheid in luidspreker units Flexibele en economische produktie Vakkundige begeleiding en installatie AUDIOLAB-PR0GRAMMA: AUDI0SC00P HIFI SYSTEEM standaard OP SPECIFICATIE ONTWORPEN hifi systemen ADVISERING AKOESTISCHE OMGEVING/ZAALMETINGEN SYSTEEMAFREGELING ook voor de projector cel PROCESSOR in eigen beheer, voor kleine zalen LUIDSPREKER KABEL hoogwaardige kwaliteit BUDGET INSTALLATIES voor diverse toepassingen geschikt Bel voor meer informatie of referentieadressen 80 schermen) naar AUDIOLAB _...,__..u.^.—^ -„ --- i?L ^^■■■■■■■•■■■■■iHi^H^mi mtê ik ita dn» ik iM'jmumm srhppprp'Plrt M 1MM1 /K /ppwnlrlp *JL w ,J|# JL ^mi/r MmMJk JL Adr v tel. 03242-4712/4713. ii^Bk^Bk^Bk^Bk^Bk^Bk^k^Hi^Bk^BMBk^BHHkManaBBHHaMBHiMaMH» h mi b^w - ui

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 1995 | | pagina 25