Wederom succesvolle 2 voor I actie
NFC Marketing
CHASSE THEATER
Ook deze zomer is de jaarlijkse 2 voor 1 actie gehouden. Met
zo'n 50% actiebezoeken heeft de landelijke actie ongeveer
hetzelfde resultaat als vorig jaar opgeleverd. Tevreden kijken
we terug op een succesvolle promotie. Ook onze partners
Procter Gamble en Albert Heijn waren positief over de
resultaten.
FILMOPERATEUR M/V (32 UUR)
20
Met behulp van de gegevens van de
grote concerns is er een vrij nauw
keurige schatting gemaakt van het
aantal ingeleverde AH filmbonnen.
Dit jaar zijn zon 500.000 bonnen
ingeleverd, dus ongeveer 1 miljoen
actiebezoeken! In absolute aantallen
werden dit jaar minder actiebonnen
ingeleverd dan in dezelfde maand
vorig jaar: toen telden we 1,2
miljoen actiebezoeken. Echter, in de
maand juni 2001 was het totale
bezoek ook hoger vanwege het rela
tief sterke filmaanbod (onder ande
re Bridget Jones's Diary en Pearl
Harbor). De films die dit jaar met
name profiteerden waren About a
Boy en Star Wars Episode II.
Bedrijfsleiders enquête
Direct na de actieperiode heeft NFC
Marketing een enquête gehouden
onder de bedrijfsleiders. Ruim 50%
van deze groep koppelden hun
(doorgaans positieve) ervaringen
terug. Ruim 70% van de responden
ten is uiteindelijk positief over de 2
voor 1 actie en meer dan 90% denkt
dankzij de actie meer kaarten
verkocht te hebben dan anders het
geval zou zijn geweest. Uiteraard
waren er ook kritische geluiden.
Zo is men van mening dat de AH
personeelsbonnen professioneler
moeten en dat het promotiemateri
aal volgend jaar verbeterd moet
worden (frissere uitstraling, onder
scheidend ten opzichte van andere
jaren).
Een aantal exploitanten wil de actie
periode graag verlengen, terwijl
anderen juist beperkingen zouden
willen opleggen (enkel geldig op
ma-di-wo-do). Met name de filmthea
ters zijn minder enthousiast over de
zomeractie.
Deze maand volgt een uitgebreide
evaluatie met onze partners Albert
Heijn en Procter Gamble. Zeker
nu de resultaten in het tweede jaar
ook positief zijn bevonden, worden
binnenkort alweer de eerste voor
bereidingen getroffen voor de 2
voor 1 in 2003-
Ida Borman is marketing
manager van NFC Marketing
Het Chassé Theater in Breda is een dynamische en ambitieuze organisatie met een breed
scala aan theater-, muziek- en filmactiviteiten. Het theater bestaat uit drie theaterzalen,
het filmtheater Chassé Cinema (met drie filmzalen), een grand café en een galerie.
Hoogwaardige technische voorzieningen maken de presentatie van vele soorten theater
en film mogelijk. De voorstellingen en concerten zijn toegankelijk, innoverend, kwalita
tief hoogstaand, verrassend en vaak exclusief. Per jaar zijn er ongeveer 500 theatervoor
stellingen, 2900 filmvoorstellingen en 100 commerciële evenementen. Deze activiteiten
worden door ruim 350.000 personen bezocht.
Voor Chassé Cinema zijn wij per heden op zoek naar een enthousiaste:
Taakomschrijving
Het betreft een zelfstandige functie. Deze bestaat uit het projecteren van
films en alle voorkomende technische werkzaamheden in de drie filmza
len. De werktijden vallen tijdens dag- en avonduren zowel op doorde
weekse als weekenddagen.
Een korte profielschets
Je hebt een operateursdiploma A of aantoonbaar gelijkwaardig niveau.
Je bent technisch, flexibel, stressbestendig en leergierig. Daarnaast is
affiniteit met en interesse in film gewenst.
Salariëring
Het salaris is afhankelijk van ervaring vastgesteld op minimaal 1.389,-
tot maximaal 1.926,- per maand. Tevens wordt maandelijks vaste onre
gelmatigheidstoeslag van 12% uitgekeerd.
Informatie
Informatie omtrent de functie kan telefonisch verkregen worden bij dhr. Cor
Hagens, manager theatertechniek (tussen 11.00 en 12.00 uur) of bij mevr.
Dymph den Ridder, personeelsfunctionaris, beiden tel. (076) 530 31 00.
Kandidaten die aan bovenstaand profiel voldoen nodigen wij graag uit
een schriftelijke sollicitatie, voorzien van motivatie en cv, te richten aan:
Chassé Theater NV
T.a.v. mevr. Dymph den Ridder
Postbus 1135
4801 BC BREDA
ddridder@chasse.nl
HOLLAND FILM NIEUWS