Winkelwagen vol acties Game-rapport THE GAME "Alle bezoekers van de film ontvingen een deelname formulier waarop zij hun 'droom outfit' of 'grootste miskoop' mochten invullen.' HFN Eindcijfer: 6,8 Movie Unlimited gaat voor actie met Shopaholic Je moet er wat voor doen om tenminste de tweede plaats te behouden op de lijst van actiefste bioscoopteams en dat hebben wij geweten ook. Door Rief Zegers In april werd de redactie bedolven onder een bombardement van acties, georganiseerd door het Movie Unlimited-team van de ser vicebioscopen in Almelo, Kampen en Zevenaar. Een Spionnenquiz, de All Inclusive Men's Night, en de Sixties Drive-in Show waarbij geen (Noord)zee ze te hoog ging. Maar uiteindelijk kozen wij als winnaar voor deze Holland Film Nieuws: The Shopaholic actie. Met de vraag: 'Ben jij een Shopa holic?' was er een bijzondere actie georganiseerd rondom de première van Confessions of a Shopaho lic. Alle bezoekers van de film ontvingen een deelnameformulier waarop zij hun 'droomoutfit' of 'grootste miskoop' mochten invullen of zelf konden creëren. Talloze creatieve inzendingen waren het gevolg, want er vielen mooie prijzen te winnen. Dit alles leverde natuurlijk de nodige publiciteit op en wekte nieuwsgierigheid naar de film die tot al deze inspiratie had geleid. Reglement The Game is een spel bedoeld om bioscoopmedewerkers in beweging te brengen om promotieactiviteiten te organiseren en daarmee kans te maken op de titel Beste Bioscoop team van 2009. Stuur de promoties van afgelopen periode voor elke editie van Hol land Film naar thegame@holland filmnieuws.nl, voorzien van beeld materiaal en een korte toelichting. Voor elke inzending krijgt men pun ten. In december wordt bekendge maakt wie zich het Beste Bioscoop team van 2009 mag noemen. Dat team wint een aantrekkelijke prijs die beschikbaar wordt gesteld door Jean Mineur Mediavision.Uiteraard gaat dit gepaard met een feestje. Doe dus mee aan The Game en stuur de inzendingen naar thegame@hollandfilmnieuws.nl Ingezonden promotie: Creatieve actie rond de première van Confessions ofa Shopaholic. Afkomstig van: Movie Unlimited Almelo, Kampen en Zevenaar Creativiteit: 7 Juryrapport: 'Dit keer richtte het team zich speciaal op vrouwen. Dat deze groep enthousiast aan de slag ging met het maken van droomoutfits en grootste miskopen maakte het op deze manier een hilarisch creatieve actie.' De groofsfe sfiopaho/ic mef haar prijzen. Vernieuwend: 6,5 Juryrapport: 'Het betrekken van je be zoekers bij een bepaalde actie is niet echt vernieuwend te noemen, maar het team van Movie Unlimited kreeg het toch weer voor elkaar dat men voor ze aan de slag ging.' Uitvoering: 7 Juryrapport: Samen met de plaatse lijke kleding-, schoenen- en accessoi- rewinkels werden er spetterende prij zenpakketten samengesteld en werd er in elke bioscoop als hoofdprijs ruim 250 euro aan kledingcheques en het boek Shopaholic aan de winnaressen overhandigd. Communicatie: 6,5 Juryrapport: 'Nieuwsbrieven, flyers, Hyvesberichten en posters bij alle deelnemende winkels trokken de aan dacht van de lokale radio- en tv-zen- ders. En uiteraard ook bij de kranten uit de regio.' 'Your mother and I think that if the American economy can be bilhons in debt an< /e, so can you. {Confessions ota bhopaholic)

Historie Film- en Bioscoopbranche

Holland Film Nieuws | 2009 | | pagina 24