STICHTING
|Sncnr/NG
lil!cHr/NG
MANf« ,NCPGJ
K,NOE^EVAUDAr|E
In de loop van 2009 werd in samenspraak met reclamebureau LOWE een nieuwe
huisstijl voor de Stichting Bio-Kinderrevalidatie ontwikkeld. Op grond van een
publieksonderzoek van Motivaction bleek dat de naamsbekendheid van de stichting
vooral bij jongeren ernstig teruggelopen was. Mede gevolg van het niet meer
vertonen van collectefilms in de Nederlandse bioscopen.
Het bureau LOWE heeft voorstellen ontwikkeld voor modernisering van de huisstijl
en daarnaast een nieuwe Bio film voor vertoning in de bioscoop voorgesteld.
Bij de ontwikkeling van de huisstijl werd afscheid genomen van de bekende kraai
(raaf) en werd gekozen voor een (vrolijk) basislogo dat per onderdeel van Bio
aangepast werd waardoor alle onderdelen van Bio hun eigen, aan het hoofdlogo
gekoppelde, uitstraling hebben.
De nieuwe bioscoopfilm werd gemaakt, de
film is voornamelijk gericht op het versterken
van naamsbekendheid en minder op de fondsenwerving.
De contacten met de bioscoopexploitanten werden
geïntensiveerd, zowel rechtstreeks als via de NVB met als resultaat
dat in samenspraak met Jean Mineur/Mediavision een campagne
met de film in de bioscoop werd opgezet, die binnenkort zichtbaar
wordt op de Nederlandse filmdoeken.
In 2009 heeft Bio o.a.dankzij
giften de mogelijkheid
gekregen om de faciliteiten op
het terrein voor de
vakantiegangers uit re breiden
en te vernieuwen.
Er zijn een paar originele
speelapparaten bijgekomen en
het speeltuintje voor de
kleinere kinderen werd geheel
opgeknapt.
Het jaar werd besloten met weer een Bio Gala, het twee jaarlijkse groots fonsdsenwervingsevenement.
In Studio 21 in Hilversum werd gegeten, geveild en geloot voor het goede doel, afgewisseld door aansprekend
Wentink amusement, geproduceerd door Frank Wentink en zijn team.
Bestuur en directie van de Stichting Bio-Kinderrevalidatie wensen u een goed, gezond en
voorspoedig 2010. Wij hopen ook in het nieuwe jaar weer op uw steun te mogen rekenen.
"iKANTIfc
°N°t*ZOlK
ACHTING